středa 18. září 2013

Robi oválky/Mexický salát- Robi- RECENZE






ROBI OVÁLKY



Jedná se o ochucený (marinovaný) polotovar,vhodný k přípravě na grilu, lávovém grilu, dřevěném uhlí atd., který můžete obalit v těstíčku nebo v trojobalu.

» ener. hodnota:  713 kj  / 170 kcal

» bílkoviny:  9,33 g

» sacharidy:  9,6 g

» tuky:  6,92 g

» cholesterol:  0 mg

V základní formě jsou oválky totožné s Robi plátky (tvarová změna). Dodávají se marinované v příchutích: vegi-gril, bylinkové, houbové s hlívou.

Výrobek byl ohodnocen potravinářskou komorou za rok 2008 cenou - CHUŤ JIŽNÍ MORAVY.

Složení:
Robi (voda, směs rostlinných bílkovin, červená řepa, sůl, přírodní barvivo: HEM - 3595 - 30.4.04 - 11597.

Složení marinády:
rostl. olej, sójová omáčka přírodně fermentovaná, cibule, česnek, koření vegi-gril.

Použití:oválky položíme přímo na rošt a grilujeme. Použitelnost je stejná jako u masa z jatečných zvířat.

Příloha: brambory, chléb.


ROBI MEXICKÝ SALÁT

Pikantní svačinový salát s nezaměnitelnou chutí a vůní, pro milovníky ohně, slunce a barev - dvakrát oceněný.

» ener. hodnota:  520 kj  / 120 kcal
» bílkoviny:  4,68 g
» sacharidy:  7,58 g
» tuky:  6,37 g
» cholesterol:  0 mg

Složení:
Robi ( voda, směs rostlinných bílkovin,červená řepa, sůl, přírodní barvivo: HEM-3595-30.4.04-11597 ), okurky, kapie - „kozí rohy", cibule, pórek, rajský protlak, česnek, sůl, kajunský pepř.

Příprava:
hotové jídlo určené k přímé konzumaci.

Více informací zde:http://www.robi.cz/

Mé hodnocení:

Z robi oválků jsem nadšená. Příchuť bylinka je super volba. Na obale je sice napsáno na grilování, ale připravovala jsem je i klasicky na pánvi, chutnaly mi dokonce i studené, např. v salátech.

Co se týče mexického salátu, tak ten nebyl špatný, ale na mě byl docela dost ostrý (ostrá jídla miluji, ale toto bylo na mě trošku dost ostré) a takový dost kečupový, asi bych si ho už znovu nepořídila (ne že bych kečup neměla ráda, už od malička mám pro něj slabost, ale k robi mi nějak moc nesedí). Co se musí ale salátu nechat je to, že je opravdu pikantní.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.