sobota 27. dubna 2013

Ovesné sušenky se semínky chia, kokosem a slunečnicovým semínkem- RECEPT s fotem

Receptík na ovesné sušenky, které si můžete dát k snídani, svačince, či kdykoliv, když Vás přepadne chuť zdravé mlsat :-)





Ingredience:
Ovesné vločky- množství dle chuti
Voda- množství stejné jako u vloček
Chia semínka- dala jsem 2 lžičky
Kokos- podle chuti (pokud je připravené "těsto" řidší, dejte více kokosu)
Skořice, sladidlo
Další ingredience dle chuti- sušené ovoce, sekané oříšky, semínka
Olej


Postup:
Ovesné vločky propláchneme, dáme do mísy. Přidáme množství vody stejné jako vloček. Poté přidáme semínka chia a promícháme. Necháme chvíli spojit a vytvořit semínka gel. Poté přidáme strouhaný kokos (nebo kokos který Vám třeba zbyl při přípravě kokosového mléka zde recept:
http://fitnessalifestyle.blogspot.cz/2013/04/domaci-kokosove-mleko-recept.html), skořici a oblíbené sladidlo (dala jsem kokosový cukr KULAU:http://fitnessalifestyle.blogspot.cz/2013/04/100-bio-kokosovy-cukr-kulau-recenze.html), poté je možné přidat cokoliv dle chuti- oříšky, semínka, rozinky, brusinky apod. Já měla po ruce pouze slunečnicová semínka, tak jsem je použila. Směs necháme chviličku odstát. Mezitím si připravíme si plech který lehce vytřeme olivovým olejem. Poté na plech lžící klademe malé bochánky z připravené směsi, lze udělat i placičky :-). 

Poté vložíme do trouby předehřáté na 180°C a pečeme asi 30 minut (záleží na typu trouby). Sušenky jsou napovrchu krásně křupavé a uvnitř krásně vláčné :-).

Good delicious :-)

Můj výsledek:


 Zde ozdobené Jihočeským jogurtem ve skle a borůvkami: (na fotu jen 4, ale byl jich celý plech :-) )

2 komentáře:

  1. juu mňam :) co nejdřív vyzkouším ten recept na kokosové mléko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je výborné a hlavně se mi hrozně líbí že je tak jednoduché :-)

      Vymazat

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.