pondělí 3. června 2013

Robi tatarský biftek- RECENZE

Nemáte rádi klasický tatarský biftek, protože je ze syrového masa, nevíte jak ho pořádně dochutit, vadí Vám v něm syrové vajíčko apod.? Což takhle zkusit tatarský biftek už ochucený, bez cholesterolu a navíc z Robi masa ? :-)



 O výhodách konzumace Robi masa a Robi plátcích jsem psala zde:
http://fitnessalifestyle.blogspot.cz/2013/05/robi-maso-platky-recenze-fotorecept.html?spref=fb


Nyní již k samotnému Robi tatarskému bifteku

Složení:
Robi (voda, směs rostlinných bílkovin, červená řepa,sůl, přírodní barvivo: HEM - 3595 - 30.4.04 - 11597),rostlinný olej, drcený kmín, cibule, hořčice, kajunský pepř, kečup, přírodně fermentovaná worchestrová omáčka, VEGI-VEGI, česnek,

Příprava:
hotové jídlo určené k přímé konzumaci.

Příloha:
brambory, chléb.



Můj názor:
Robi maso jsem si moc oblíbila, ale vždy je potřeba si jej umět správně ochutit- to je základ :-). Ale někomu se třeba nepovede ochutit tak, aby mu zachutnalo a chuť byla vyvážená. Velikou výhodou je, že si lze koupit Robi maso již ochucené a dokonce i jako tatarský biftek. Jelikož já velice ráda experimentuji a zkouším nové věci, tak mi výrobky Robi nemohou uniknout :-). Musím říci, že tento produkt mi strašně chutnal! Výborně ochucené, chuť vyvážená, všeho tak akorát, skvělý je jak samotný, tak v kombinaci s topinkami :-). Zkoušela jsem jej jíst, jak studené, tak i ohřáté- obě varianty byly moc dobré :-). Super je, že nemusíte nic připravovat, stačí jen vyndat z lednice, rozbalit sáček a servírovat- bezvadné, když spěcháte, nebo se Vám nechce nic kuchtit. Pokud Robi maso kupujete, či se na jeho koupi chystáte, nebo se třeba nemůžete rozhodnout, který výrobek si vybrat, tak Vám určitě doporučuji vyzkoušet mezi prvními výrobky tento, který si myslím, že by Vám určitě mohl zachutnat stejně tak jako mě :-).

Cena:  31 Kč/ 200 g


ROBI  je také na FACEBOOKU: https://www.facebook.com/RobiMaso?fref=ts

nebo se můžete podívat na celý sortiment Robi zde:http://www.robi.cz/

na stránky Robi se můžete dostat také jednoduše kliknutím na ikonu Robi v pravém bočním panelu :-)

Robi tatarský bigtek bez další úpravy :-)



Servírovat jej můžete například také takto:

3 komentáře:

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.