pátek 7. června 2013

Bomba novinky do mé spíže


1) Raw směsi s Lucumou



 Jak jsem je na internetu zahlédla, prostě jsem je musela mít a ochutnat ;-).

2) Paleo mouky

 Na Biostylu jsem jimi u firmy Symphytum byla tak nadšená, že prostě nemohou v mé spíži chybět ;-)

3) Meruňková jádra

 Poprvé jsem je ochutnala u Mixitu a jejich chuti propadla, další nová věc se kterou budu přidávat do svých dobrůtek!

4) Olej z vlašských oříšků

 No odolali by jste mu? Já ořechy miluji, proto tento olej byl jasná volba ;-), zatím jsem jej použila ve svém receptu na ovocný krambl zde:http://fitnessalifestyle.blogspot.cz/2013/06/ovocny-krambl-podle-marti-m.html

5) Chia olej

 Byla jsem překvapená, když jsem zjistila, že se vyrábí i chia olej a navíc v takovém pěkném praktickém balení, těším se až jej otestuji v nějakém ze svých receptů :-)

6) Kaše Nomina ovesná


 Všechny Nomina kaše, které jsem dopostud měla mě vůbec nezklamaly, tak proč nezkusit klasiku v podobě ovesné? ;-)

7) Semix borůvkové müsli s ječmenem

 Naprostá novinka od firmy Semix, láká nejen svým obalem, ale také obsahem a navíc je pro diabetiky! ;-)

8)  Guarana


Prý dodá energii na celý den, je silnější jak káva ;-)! Jsem zvědavá na účinek, nyní při zkouškovém se mi bude hodit ;-).

Také mi do spíže přibyly speciality jako je maqui, mladý ječmen, spirulina, yacon, maca, které jste mohli spatřit v některých z mých foto food např. zde:http://fitnessalifestyle.blogspot.cz/2013/06/foto-food-cast-prvni.html či v mých receptech

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.