sobota 30. března 2013

Nákupy v obchodě+ spoustu novinek do nákupního košíku ze zdravé výživy :-)

Copak nového a starého (oblíbeného) jsem si dnes a včera přihodila do košíku?


Následují fota novinek ze zdravé výživy (mamča dneska sponzorovala jejich nákup :-D, furt to si vem, to zkusíme a tak :-D, sama jsem byla překvapená ;-) ) a fota klasik z "normálního" obchodu




 Nejdříve klasika:
Bílé jogurty, kuřecí prsní šunka, po asi 4 letech jsem si koupila olomoucké tvarůžky (bylo toho samozřejmě více, ale nějak jsem to nestačila vyfotit- také jsme koupily jahůdky, další jogurty, ovoce a takovou tu klasiku, nesměly chybět ani mé oblíbené tvarůžky a co teprve, když jsem přišla do Intersparu a půl kilové tvarohy byly zlevněné na 8,70 Kč, což je bomba cena a to mají ještě několik dní trvanlivost- koupila jsem si jich hnedka 5 :-D, prostě na nich co se týče množství nikdy nešetřím :-D, můžu se jich ujíst :-)




A nyní copak asi bude následovat?

No samozřejmě novinky ze zdravé výživy v mém košíku:


Tofu od této firmy pro mě není novinkou, ale neochucenou variantu jsem měla snad pouze jednou, tak jsem jí dala další šanci

Složení košíku:

1) Tahini- sezamová pasta- PRO MĚ ABSOLUTNÍ NOVINKA- nikdy předtím jsem jí neměla, chutí se nechám překvapit

cena: 82 Kč

2) Mandlovo- oříškové tofu od Alnatury- jsem velice zvědavá na chuť tohoto tofu, obsahuje pražené ořechy, mandle apod., myslím si, že podle složení by mohlo být dobré, ale on člověk nikdy neví jestli mu ta chuť sedne ;-)

cena: kolem 50 Kč/ 200g

3) BIO bílý kozí jogurt- tak na ten jsem zvědavá opravdu hodně, nikdy jsem kozí jogurt ještě nejedla, pouze kozí sýr a ten mi docela chutnal- měl takovou tu typickou kozí chuť

cena: 19 Kč/150 g


4) Černý sezam- myslím si, že je to příjemná změna oproti klasickému sezamovému semínku, určitě jej brzy vyzkouším ;-)

cena: 26 Kč/ 100 g

5) Alnatura kokosová voda- tak jakápak asi bude? teďka je to hodně propagovaný výrobek, těším se až ochutnám, cena je dle mého názoru dost vysoká, tak doufám, že to alespoň bude stát za to!

cena: kolem 50 Kč/330 ml

6) Tofu přírodní Veto

cena: 25 Kč/202 g

7) Alpro soya přírodní- mamča prostě jinak nedala, že ho ozkoušíme, tak letělo do košíku také, já jsem zatím měla jen sójové mléko Provamel a z DM, která mi chutnaly moc :-), třeba mě Alpro překvapí další zajímavou chutí ;-)

cena: kolem 35 Kč/500 ml


Máte s těmito výrobky zkušenosti? Jak jste s nimi byly spokojené?

2 komentáře:

  1. Takovéhle články já mám nejraději. Nom nom. :) Tofu jsem si oblíbila, ale tomu sojovému mléku nemůžu přijít na chuť. Štve mě to, protože pomalu ale jistě směřuji k veganství a rostlinná mléka k tomu tak nějak patří. Asi jim někdy dám šanci třeba v pečení a zkusím si na tu chuť zvyknout.
    Jinak krásný nákup! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také takovéhle články nejraději čtu :-D.

      Jo se sójovým mlékem je to takové složité, někomu chutná, někomu ne, ale tak třeba ochucené už není tak "nedobré". Já jsem si sójové mléko zamilovala až na 2 doušek :-) a zamilovala si ho i má mamka (dává si ho do kafe) a to je co říci, ona tyhle věci nemusí ;-)

      Jinak děkuji :-)

      Vymazat

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.