neděle 31. března 2013

Dnešní snídaně :-)

To je dnes počasí že? Tady u nás mrzne a připadl sníh, prostě děs :-/.


No ale já jsem se přeci jen ráno nenechala rozladit a zkusila jsem smíchat pár surovin a připravit si báječnou snídani :-)

Pustila jsem se do takových lívanečků- trošku se mi trhaly, ale výsledek byl parádní :-)


Některé mohly být trošku tmavší to je pravda, ale i tak byly moc dobré a krásné voněly

Zde jsou 3 lívanečky s tvarohem, tahni, jahodou


Zde jsou  ještě se skořicí
 RECEPT:

Suroviny:
25 g borůvkového proteinu Extrifit, 1 vejce, chia semínka, sójové mléko, javorový sirup, strouhaný kokos od oka aby to bylo takové hustší (ale padlo ho docela dost)

Na ozdobení:
Tahini, skořice, tvaroh a jahody

Postup:
Smíhala jsem všechny suroviny dohromady, aby vzniklo takové poměrné husté těstíčko, dala na teflonovou pánev a osmažila :-), poté jsem je pomazala tvarohem, přidala tahini, nakrájené jahody a přidala podle chuti skořici :-)
Celkem jsem jich udělala 5 všechny jsem spapkala, byly fakt dobré ;-)

2 komentáře:

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.