pátek 8. února 2013

Pozdrav ke konci zkouškového :-)

Všechny Vás moc zdravím,

ještě za sebou nemám zkouškové, ještě mi zbývá příští týden 1 zkouška, doufám, že to zvládnu, už bych se měla začít učit :-D ale dokopat se teďka je snad ještě horší než předtím na ty předchozí :-D






No a co mi zatím přineslo zkouškové?

Abych řekla pravdu tak zatím docela dobrý pocit :-), až tedy na jednu "malou" drobnost.
O jakou se jedná si možná říkáte?
Během zkouškového jsem přibrala neuvěřitelná 4 kg, ani nevím jak jsem to dokázala a když jsem si dneska stoupla na váhu, tak jsem si řekla to snad není možné, ale stejně jsem to už dopředu poznala na oblečení :-/.
A proto jsem si dneska řekla a dost, musíš začít jíst zase zdravě a začít cvičit, protože vůbec necvičím, což je obrovská chyba :-(. Začít cvičit chci až budu mít úplně po zkouškách a musím to nějak napravit, takhle to přeci nejde :-D, i doma to na mě poznali :-/.

Vím že je to tím, že jsem si teďka během zkouškového sakra dopřávala a nervy dělaly své, pořád jsem chodila do spíže a jedla, jedla a jedla.
Trošku mě to mrzí že, jsem to takhle nabrala, protože ta kila jdou tak sakra těžce dolů, tak doufám, že se mi to podaří a udělám s tím něco, také bych si chtěla vypracovat nějak postavu, takže samé veliké plány.
Držte mi palečky a doufám, že to zvládnu! :-)
Musím zase nasadit tu zdravou stravu a doufám, že se mi to podaří, ale asi to nebude jednoduché, protože já hubnu velice složitě :-(.


4 komentáře:

  1. To je obecně takové přibírací období :D
    Ale neboj, kila se dají zase pryč ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také to znáš? Jaký je pro Tebe nejúčinější způsob se jich zbavit? :-)

      Vymazat
  2. Vím, o čem mluvíš, povedlo se mi přibrat skoro 10 kilo a teď je snažím dát zase dolů a nejde a nejde :( Už nevím, jak líp bych měla jíst a stejně nic :D Ale co, teď všechno zakryje bunda a svetry a do léta to půjde! :D Budu držet palce sobě i tobě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to šílené, hlavně jak je to vidět, rozčiluje mě to :-D ale my to spolu zvládneme! Určitě jo :-) také Ti držím palečky ;-)

      Vymazat

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.