sobota 10. listopadu 2012

Den zdraví v Praze

Jinak co se událo nového, zúčastnila jsem se DNE ZDRAVÍ v Praze- bylo to fajn, člověk tam ochutnal spoustu různých věcí ze sójového masa, různé pomazánky, šmakouny, veverčiny kokosky, také sušené maso jerky, různé nápoje zdraví, vlákninu inulin atd. :-) program byl velice pestrý, spoustu slev, ochutnávek a podobně :-) byla tam i firma Ryor, pyramidové čaje, k zakoupení byly ledničkové taháky, knihy o hubnutí, medicínka od firmy Müller, stévie, sušenky od pana Havlíčka, výrobky značky bonduelle, Guareta a spoustu spoustu dalšího :-) bylo možné si také nechat změřit hladinu cukru v krvi či si zacvičit



Já se tedy přiznám, že jsem tam furt chodila ochutnávat Robi maso, dělali ho tam čerstvě na pánvičce to mi moc chutnalo, také jsem si tam zakoupila pomazánku s česnekem  :-) také moc dobrá!
A další věcičky co jsem zakoupila mám zde nafocené:
Fitness lupínky jistě všichni znáte, ty jsoooou moc moc dobré :-)
Novinkami pro mě však byly zeleninové lupínky od Dr. Staňka a tyčinka Guareta (koupila jsem si jogurtovou a broskvovou)
Tyčinky po 30 Kč a čipsíky bylo 1+1 zdarma za 30 Kč :-)
Na čipsíky určitě ještě přinesu další recenzi, ty už jsem spapkala a tyčinku Guareta jogurtovou také :-)
dále:
Free style s bramborami a kmínem 7 Kč
Pohár života s goji od Dr. Popova 95 Kč
a DIETLINE chléb od Dr. Staňka 5 Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.