sobota 10. listopadu 2012

Pozdrav ze dne 10.11.2012

Ahooojky zdravííím :-)
Tak za poslední dobu se událo hrooozně moc věcí, ale jednou věcí je že co jsem na nové škole, tak jsem přibrala skoro 5 kilo za 2,5 měsíce. Dneska jsem se viděla po dlouhé době v zrcadle a je to znát :-/. Takhle to prostě dál nejde, tak jsem se rozhodla něco s tím začít dělat, chci jíst zdravě a rozhodně si chci snížit porce, ty moje nájezdy na krabice plné musli musí od dalšího dne skončit, nebo to nedopadne dobře :-D když já ty cereálie taaaaaaaááááák miluji, hlavně to musli ;-) a také ovoce no a to se ví že kilíčka letí nahoru :-/
Tak mi držte palce ať ty své chutě na müsli a sladké obecně nějak ukočíruji a ať se mi daří ta nabraná kila zase hodit dolů :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.