pondělí 1. října 2012

Oskri tyčinky- s kešu/ kešu- broskev/ proteinová- RECENZE

Ve své další recenzi bych se ráda zabývala touto "musli" tyčinkou

Tuto tyčinku lze zakoupit ve většině zdravých výživ, její cena se pohybuje kolem 30 Kč.

Váha: 53 g (já jí tedy zkusila zvážit a měla něco kolem 80 g :-D )

Já jsem ji zakoupila v Praze v bioobchodě:http://www.bioobchod.cz/

Tak a teď už k samotné tyčince: Zdravější (co se týče složení) jsem snad nikdy nejedla, jelikož základem této tyčinky jsou kešu oříšky a brusinky, tak byla šťavnatá a výborná, je opravdu plná oříšků, čili velice kvalitní, je také díky obsahu brusinek docela dost sladká, ale vzadu na obalu se píše, že je vhodná také pro diabetiky. Nejsou nějak zbytečně přislazované (obvykle pouze 1- 2 sladidla, někdy i bez- narozdíl od většiny tyčinek, kde se vystřídá minimálně 5 sladidel)

Tyto tyčinky se vyrábí ve spoustě různých příchutích a mohu je jen a jen doporučit vzhledem k tomu, že obsahují samé zdravé věci. Jsou například slazené rýžovým sirupem, obsahují amarant apod., čili samé zdravé věci.

Na každé tyčince jsou uvedené také energetické hodnoty, které jsou dle mého mínění dosti příznivé (jsou uvedeny energetické hodnoty jak na 100 g, tak na 1 ks tyčinky)

více o příchutích a variantách těchto tyčinek naleznete zde: http://www.oskri.cz/

Tyto tyčinky mohu jen a jen doporučit.Takže palec nahoru :-) :-) :-) ale samozřejmě existují i mnohem mnohem lepší tyčinky to je pravda- líbí se mi, že nejsou nijak hnusně přeslazené, jsou hodně přírodní a většina z nich je vhodná pro diabetiky :-) 

Zkusila jsem jich nepřeberné množství třeba také:





Ta proteinová mi chutnala ze všech asi nejméně, možná jsem zvolila špatnou příchuť, ale jiné proteinovky co jsem kdy měla byly rozhodně lepší ;-) ale je to asi jen otázka chuti :-)Ale určitě pro diabetiky všechny tyto tyčinky vřele doporučuji ;-)- málo cukru- přírodní cukr (např. z brusinek ap. ) ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.