pondělí 1. října 2012

Bebe sušenky- Opavia- RECENZE

RECENZE NA BEBE SUŠENKY

Jistě je všichni znáte, v televizi na ně běží nejrůznější reklamy, na internetů se objevuje spousty odkazů.... och ano mluvím o sušenkách Bebe dobré ráno
více na:
http://www.hnutizadobrousnidani.cz/

A jaké vlastně Bebe sušenky jsou?

Já tedy sama za sebe mohu říct, že jsou moc dobré, jsou křupavé a jsou z nich cítit cereálie (jsou v nich vidět i kousky vloček)

Balení je 50 g, existují i balení ve kterých jsou 2 krát 2 sušenky spojené jogurtem (je to takový jogurtový krém- buďto jahodový, nebo bílý)

Já jsem se však zaměřila na obyčejné neplněné druhy

K testování jsem si vybrala:

BEBE DOBRÉ RÁNO s ovocem, medové s ořechy, extracereální a brusinkové

Existují také varianty 4 cereálie s mlékem, kakaové a kakaové -30 % cukru

Takovou dá se říct novinkou jsou mini bebe (ve světlém pytlíčku)- které se vyrábějí v příchutích kakaové, medové s ořechy a nově jsou na trh uvedeny brusinkové :-)

Občas firma dělá nějaké sezóní výrobky- různé příchutě- lesní ovoce apod.

Mé úplně nejoblíbenější jsou Medové s ořechy, ty jsou opravdu výborné, jsou v nich také pecičky čokolády, takže opravdu super chuťový požitek, jsou podle mého dost sladké ;-)

Na druhé místo bych dala extracereální, ty mi moc chutnají, protože jsou z nich opravdu cítit ty cereálie!

V brusinkových jsou viditelné veliké kusy brusinek, jsou dobré.

Nejméně mi chutnají s ovocem a kakaové, asi to bude tím, že kakaové věci moc nemusím a ty ovocné mě nijak nezaujaly, ale to neznamená, že nikomu  nemohou chutnat, ale prostě na oříšek- med podle mě prostě nemají žádné z bébéček.

Podle mě jsou tyto sušenky zdravé, ale samozřejmě nic se nemá přehánět, protože přeci jen se jedná o sušenky, jedna věc mě však docela zarazila, a to ta, že všude se propaguje, jak jsou plné cereálií apod., ano ony jsou ale u některých druhů např. ty mé oblíbené oříšek- med  je na prvním místě v složení pšeničná mouka, vím, že pšenice je hodnotná surovina, ale přeci jen když se propagují jako cereální, tak by na prvním místě měly být cereálie ;-)

cena: 9,90 Kč, avšak jsou často nabízeny prodejci v akcích, kdy se jejich cena pohybuje od 5,90-7,90 Kč, což mi přijde opravdu hodně dobrá cena.


Bebe mini i ostatní bebe se prodávají také ve velkých krabicích

Bebe mini jsou baleny po 6 balíčcích, klasické bebe po 8 balíčcích a jogurtové po 6.

Novinkou je program BEBE VÝZVA, jehož hlavní myšlenkou je, ráno po probuzení si dát krátkou rozcvičku v rozmezí 1-4 minut a poté se nasnídat :-) po každém odcvičeném videu Vám naběhne na výběr ze 3 smajlíků, ze kterých si 1 vyberete, musí vyjadřovat to, jak jste se po tom cvičení cítili :-) po odkliknutí smajlíka se Vám na monitoru objeví jeden ze snídaňových receptů, takže se můžete každý den inspirovat něčím dobrým a zdravým :-). Program také nabízí napsat dotaz výživovému či kondičnímu poradci, který na Váš dotaz po čase odpoví :-).

Za odcvičené dny, pokud se na Vás usměje štěstí můžete získat spoustu zajímavých cen, avšak je spooooustu zapojených lidí, takže něco vyhrát je opravdu těžké, ale třeba se zrovna na Vás usměje štěstí.

Na výběr z cen je: set miska bebe dobré ráno + 30 balení sušenek,láhev booble s uhlíkovým filtrem, poukaz na péči o tělo v hodnotě 1200 Kč, voucher na nákup sportovního oblečení v hodnotě 1900 kč od a3 sport, poukaz na wellnes pobyt a nejlepší cena Ipad :-)

Tak to zkuste a zapojte se do bebe výzvy a třeba zrovna budete mít štěstíčko a získáte nějakou z těchto super cen, už je spoustu cen rozebraných, tento program je do 10.11. tak šup šup ať stihnete něco ještě vyhrát :-)stačí se pouze zaregistrovat a můžete se do toho pustit- ale pozor cvičení je vždy ráno od 5:30- 11:30

http://www.bebevyzva.cz/ 

Hodně štěstí 

4 komentáře:

  1. bebe miluju:) hlavně ty jejich miniverze!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak, já nevjíce miluji je dát do jogurtu a chvilku je v něm nechat "rozpustit to je moooc dobré :-)
      Ještě chci zkusit mini bebe brusinkové :-)

      Vymazat
  2. Bebe výzva je super :)
    dostala jsem poukaz na 250 Kč od mixit s tím, ať si vyberu co chci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s tím souhlasím :-)
      no tééééda, tak to je bezvadné :-), kéž by se mi také poštěstilo :-)

      Vymazat

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.