pondělí 23. září 2013

Paleo maková mouka- Symphytum- RECENZE s receptem


Informace z e-shopu:

Pomletá vylisovaná sušina z olejových semen máku.


Další informace

Skladovaní: Na suchém a chladném místě.
Původ: Maďarsko
Výrobce: Solio
Složení: Bílkoviny: 31%, Tuky: max 12%, Vláknina: 10%, Omega 6: max 8,6%, Uhlohydráty: max 5,5%, bez glutamanu
Množství: 300 g
Cena: 1,90 €

Lívanečky z makové mouky s tvarohem, medem, hořkými mandlemi a malinami

Suroviny:

Maková mouka cca 80 g
Chia semínka 1 lžíce- gel
Kypřící prášek do pečiva
Kokosový cukr (od oka cca 2 lžíce)
Trošku mléka (kravského, sójového, rýžového apod.)
Chia olej
Postup:
Všechny suroviny (kromě oleje) smícháme a vytvoříme těsto hustoty, jako když děláme klasické lívance.Smažíme na chia oleji. Nakonec lívanečky zdobíme tvarohem, hořkými mandlemi, malinami a zakapeme jej medem :-).





Musím uznat, že tyto lívanečky se povedly. Maková mouka (oslazená kokosovým cukrem) v kombinaci s dalšími přísadami mi v této podobě chutnala :-).

Odkaz přímo na e-shop:http://www.symphytum.sk

Mé hodnocení:Z mouky jsem zkoušela udělat všechno možné lívanečky, muffiny apod.
Nemohu říci, že by byla úplně špatná to ne. Avšak nějak zvlášť mě nezaujala. Přijde mi taková trošku nahořklá (je přeci maková ;-) ). Bez přidání cukru do receptu (což už jsem také zkoušela), jsem si na konečném výrobku vůbec nepochutnala. Takže pokud makovou mouku, tak já bych ji použila už jen do sladkých receptů, či možná v kombinaci s jinou moukou :-).  Možná pro zarputilé milovníky máku bude tou nejlepší, ale já už bych si jí znovu asi nepořídila.
Máte zkušenosti s makovou moukou? Jak chutná Vám? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.