pondělí 23. září 2013

Nahoď baťoh/ Cvičme v rytme- Mixit.cz- RECENZE



Nahoď baťoh

Informace z obalu:

Informace od výrobce:

Účinky: necítit bolest, neznat únavu, potřebovat adrenalin, lámat rekordy.. to je oč tu běží!

Složení:

kukuřičné lupínky, med, ječné vločky, ovesné a špaldové lupínky křupavé, pohankové lupínky BIO, dýňová a konopná semena, makadamové a pekanové ořechy, banán, kiwi lyofilizované, borůvky, višně, žlutý meloun (cantaloupe)
Cena: 199 Kč/700 g
Objednávat můžete zde:http://mixit.cz/hotove_mixit.php

Mix vyvinutý pro expedici Bajkal II Pavla Blažka (dietologem Petrem Havlíčkem) umožní čerpat energii ve stravitelné formě a při extrémní zátěži či aktivitě.. zasytí ale i během cyklovýletu nebo na pořádné túře :)


Cvičme v rytme!


















Informace z obalu:


















Informace od výrobce:

Složení:ovesné a ječné vločky; špaldové a pohankové křupavé lupínky; slunečnicová, lněná, sezamová a dýňová semena; kešu, lískové a para ořechy, mandle plátky; ananas, goji, papaya, borůvky, brusinky

Objednávat můžete zde: http://mixit.cz/hotove_mixit.php

Opravdu chutná a nabitá fitness směs, která vznikla ve spolupráci s fitness trenérem. Je sestavena v optimálním poměru živin podle zónové diety bílkoviny:tuky:sacharidy - 20:20:60 (při kombinaci např. 30g müsli a 300ml mléka). Tak vzhůru do cviček!

Cena: 169 Kč/750 g




Mé hodnocení:

No jo co říct... prostě Mixit! Jako vždycky to nemělo chybičku!Avšak přeci jen bych tu mohla tyto dvě směsi porovnat a trošku se rozepsat o tom co mi na které chutnalo a tak :-)  Nejprve bych však začala vlastností obou mixů a to jest, že nejsou ani trošku přeslazené, obsahují především cukr ze sušeného ovoce, Nahoď baťoh také med (ale mix přeslazený není), mixy jsou sladké tak akorát, spíše méně (sladší mi přišla směs nahoď baťoh). Nyní si trošku směsi rozebereme... začneme tedy směsí Nahoď baťoh. Co se mi na ní konkrétně líbilo? Tak to bylo určitě to, že obsahuje makadamové ořechy, které jsem ochutnáváním této směsi měla poprvé možnost ochutnat :-), úplně mě ohromily svojí chutí, která je opravdu zajímavá a zase úplně jiná, než jsem zvyklá od známých druhů oříšků. Dále jsem si ve směsi zamilovala lyofilizované kiwi a také višně, ty snad úplně nejvíce ze všeho, jsou dokonalé! :-). Co se mi líbilo na směsi Cvičme v rytme? Tak to jednoznačně její křupavost! Obsahuje spoustu ořechů, semínek, navíc křupavé vločky. Také obsahuje spoustu šťavnatého ovoce. Tato směs je opravdu nabitá přísadami, od spousty ořechů a semínek po ovoce :-).Pokud bych měla napsat co se mi nelíbilo, tak to by se hledalo asi velmi těžko, jelikož obě tyto směsi mi přišly chuťově vyvážené, ničeho nepřebývalo, sama bych je takhle vyváženě nenamíchala. Pokud směsi zhodnotíme po nutriční stránce, tak obě směsi jsou skvělé pro dodání té správné energie- obsahují kvalitní sacharidy z vloček či lupínků, nějaký ten přírodní cukr z ovoce a navíc zdravé a správné tuky z ořechů :-). Já prostě na Mixit nedám dopustit :-).



Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.