čtvrtek 13. června 2013

Jakpak vypadal dnešní nákup + další novinky do spíže :-)

Dnes jsem se rozhodla, že nebudu na bytě, ale že se zítra vypravím domůza rodinkou ;-), tak jsem byla udělat pořádný nákup a přitom nakoupila další novinky do své sbírky :-)

Můj dnešní nákup vypadal takto: (nejsou tam akorát sušenky a čokolády, které vezu domu :-D )

Jaké novinky se objevily v nákupu?

1) Emco mysli na zdraví lehké & křehké s konopným semínkem

 Jedna z nejčerstvějších novinek od Emca :-), prostě mě nalákala obalem, musím také zkusit vše, že? :-D

2) Sušená syrovátka s medem

 Šla jsem se tak dneska do zdravé výživy podívat co bych mohla koupit dobrého na zub a ve slevách jsem viděla tuto syrovátku, moc mě zaujala, je v ní přidaný i med, takže bude určitě dobrá :-)

3) 0vesná kaše s ovocem a ořechy

Tak na tuto kašičku jsem narazila v Tescu, má prima složení- žádný přidaný cukr a vyšla mě na neuvěřitelných 10 Kč/ 500 g ;-)

4) Active crisp bread se slunečnicovým semínkem

Ne že by tento výrobek byl pro mě novinkou, jen jsem jej koupila po opravdu sakra dlouhé době :-), úplně už jsem zapomněla, jak chutná, moc se na něj těším :-).


Také jsem si koupila své oblíbené uzené tofu:

a po strašně dlouhé době také čerstvé maliny (dnes v Kauflandu za 20 Kč ;-) )

Tak a to je z dnešního nákupu vše :-)

2 komentáře:

  1. Skvělý nákup :) Pak dej vědět jaké bylo to musli od Emca ;)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.