neděle 16. června 2013

Guarana- energie na celý den- GUARANAPLUS- RECENZE



Informace od výrobce:

Každá tableta váží  350mg, z toho: 250mg semena Guarany ( Paullinia cupana )

 1 tableta obsahuje: 7,5 - 10 mg kofeinu.

 Neobsahuje lepek, 1 balení je  běžně na měsíc.

 Doporučené dávkování: 2 tablety denně. Nejlépe ráno.

Doporučujeme užívat: 

 - při únavě a vyčerpání

- v době s potřebou maximální koncentrace ( pro studenty, manažery, řidiče, sportovce atd.)

- při každodenním stresu a zvýšené psychické nebo i fyzické zátěži.

Charakteristika:

Guarana je liánovitá rostlina, která pochází z tropických pralesů Amazonie.Je nazvána po Indiánech z kmene Guaraní, kteří ji po staletí používali jako elixír dlouhého života. Obsahuje guaranin, stimulační látku podobnou kofeinu a kofein.Guarana není návyková a její užívání je naprosto bezpečné. Výzkumy prokázaly, že Guarana pomáhá snižovat únavu, podporuje koncentraci, výdrž a vitalitu.

Není vhodná pro kojící a těhotné ženy a ani pro děti.

Mé hodnocení:

Guaranu jsem nyní zkoušela asi měsíc. Především, když jsem měla praxi a vstávala jsem v 00:45, spala jsem tak 2 hodiny a potřebovala jsem "nakopnout". Řekla jsem si, že tak konečně vyzkouším účinky guarany, o které je známo, že povzbuzuje. A na mou duši, byla jsem tak překvapená, že ono to opravdu funguje (říkala jsem si, že je to snad zázrak- jelikož ani káva na mě nepůsobila)! Zhruba do hodinky po tom co jsem si ji vzala, jsem byla skoro jako znovuzrozená- čilá jako rybička :-). Spolužáci se mě furt ptali na čem prý "jedu", že to není možný, abych byla po tak krátkém spánku každý den tak aktivní. Ale já jim své malé kouzlo vůbec neprozradila :-). Byla jsem velice překvapená, že to vážně funguje, účinek byl opravdu dlouhý- 8 hodin na praxi jsem úplně s přehledem vydržela.Tabletky mají zvláštní chuť, ale jelikož se polykají, tak je to jedno ;-), ale lze si je třeba nadrtit a do něčeho třeba zamíchat, ale i klasickým způsobem je to v pohodě :-). Tabletky nyní také využívám ve zkouškovém období, když potřebuji nabudit, což je dost často, jelikož se k učení většinou dostanu až večer, kdy jde na mě brzy spánek. Když si vezmu guaranu, tak jsem zase hned plná energie. Rozhodně Vám ji mohu všem jen a jen doporučit, je vhodná vždy pokud potřebujete nabudit- třeba pokud víte, že budete mít náročný den, před sportovním výkonem, pro řidiče, při učení .... zkrátka vždy když budete potřebovat vzpruhu. Můžete ji využít na povzbuzení místo kávy. 

Více informací o firmě a guaraně zde:http://www.guaranaplus.cz/

odkaz na e- shop: http://www.guaranaplus.cz/guarana-cz/eshop/1-1-E-SHOP-VYBER-ZBOZI

kromě guarany zde můžete zakoupit spoustu zajímavých produktů včetně například superfoods, přeji příjemné vybírání :-).

Komunikace s majiteli je velice příjemná :-). E-shop a výrobky mohu jen a jen doporučit :-)! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.