sobota 11. května 2013

Whey Core protein pistácie- Ronnie.cz- RECENZE

Díky internetovému obchodu Ronnie.cz  jsem měla možnost ochutnat protein Whey Core 100 od NUTRENDU a nyní Vám na něj přináším recenzi :-)

Informace výrobce:
Whey Core 100 je zcela nový proteinový přípravek. Je vyrobený z těch nejlepších a 100 % čistých proteinových zdrojů, a to z WPC (syrovátkový proteinový koncentrát) a z WPI (syrovátkový proteinový izolát). WPI je vyroben nejčistší možnou výrobní technologií, a to metodou CFM. Whey Core 100 se umístil na prvním místě v chuťových testech mezi špičkovými proteiny, proto se můžete spolehnout, že bude chutnat i Vám, ať už si vyberete jakoukoliv z mnoha příchutí!
Každá dávka proteinu Whey Core 100 obsahuje 5 gramů BCAA - esenciálních aminokyselin L-leucin, L-isoleucin a L-valin, které jsou nezbytné pro kvalitu a nárůst svalů. Whey Core 100 je vhodný pro všechny, kteří chtějí kvalitními bílkovinami podpořit nárůst svalové hmoty. Je určen pro doplnění bílkovin kdykoliv v průběhu dne, ať pro kondičně cvičící, či začínající kulturisty, silové a fitness sportovce.
  • vynikající lahodná chuť
  • výborná rozmíchatelnost a rozpustnost
  • čistý syrovátkový protein (WPC, WPI metoda CFM)
  • 5 gramů BCAA v každé dávce
Doporučené dávkování:
  • jednu porci (30 g) Whey Core 100 rozmíchejte ve 140 ml vody (poměr ředění)
  • v závislosti na denní potřebě bílkovin konzumujte 1 - 3 porce Whey Core 100 denně, mezi jídly
  • jedna odměrka představuje 20 g
  • doporučenou dávku odměřte přiloženou odměrkou a řádně rozmíchejte v šejkru nebo rozmixujte ve vodě 
Pistácie
  • syrovátkový proteinový koncentrát, syrovátkový proteinový izolát, odpěňovač (palmový olej, glukózový sirup, kaseinát), aroma, zahušťovadlo polydextróza, protispékavé látky fosforečnan vápenatý a oxid křemičitý, sladidla sukralóza a acesulfam K, barviva brilantní modř a chinolinová žluť 





100 g30 g



1617 kJ/382 kcal485 kJ/115 kcal



75,8 g 22,7 g



6,4 g1,9 g



4,9 g 1,5 g



5,8 g 1,7 g



1 g 0,3 g



0,6 g0,2 g



0,2 g 0,07 g


Více informací o Ronnie.cz zde:
http://obchod.ronnie.cz/

Mé zhodnocení:
Pokud mám tento protein zhodnotit, tak mohu říci, že je jeden z nejlepších které jsem kdy ochutnala. Rozpustnost je skvělá, hezky obarví mléko do zelena, zkoušela jsem i do jogurtu a ovesné kaše.
Jeho chuť je naprosto vyvážená, nepřeslazená, chuťově je opravdu výborný, chutná i voní po pistáciích (připomíná mi chutí i vůní pistáciovou zmrzlinu). Po dávce proteinu jsem se cítila velice příjemně zasycená, je snadno stravitelný. Vřele doporučuji tento protein vyzkoušet.

V případě zájmu můžete objednávat zde:
http://obchod.ronnie.cz/s-3768-whey-core-100.html

7 komentářů:

  1. Pistáciový protein - to zní pro mě hodně lákavě :) Jen mi přijde, že ve všech recenzích hodnotíš všechno hrozně pozitivně :) (teda nečetla jsem je asi úplně všechny) Zajímalo by mě - jestli Ti někdy něco i nevyhovuje? Ale tak možná máš šťastnou ruku při výběru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano také mě moc lákal ;-)

      Většinou hodnotím pozitivně, protože mi ty věci opravdu chutnají, nebo popřípadě napíši, že mi třeba v tom až tak neseděla nějaká složka apod., ale musím říci, že mám zatím většinou vždycky šťastnou ruku při výběru, protože si vybírám věci, které by mi mohly chutnat podle složení a příchutí ;-)

      Vymazat
  2. objednávám..:D Zrovna mi došly peníze na učet z brigády, takže není o čem přemýšlet..:)Pistácie miluju :)

    OdpovědětVymazat
  3. mňam, miluju oříšky zejména pistácie a ještě k tomu v proteinu? ideání kombinace :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna tenhle si chci koupit, mají na něj akci na Ronnie.cz;)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.