neděle 26. května 2013

Špaldové kroupy (kernotto)- ARAX- RECENZE


Špaldové kroupy (špalda) obsahují vysoký podíl bílkovin, významné minerály (draslík, vápník, hořčík, zinek a fosfor) a také vitamíny skupiny B. Špalda je základní součástí zdravé a dietní výživy.

Energetické hodnoty:
1480KJ, 15g bílkovin, 64g sacharidů, 2,5g tuků

Mé hodnocení:
Kernotto pro mě byla naprostá novinka. Kernotto má chuť naprosto jinou než běžné přílohy (rýže, brambory, těstoviny,..), či další přílohy, které jsem doposud měla (kuskus, bulgur, quinoa), rozhodně velice zajímavou. Určitě je to super zpestření jídelníčku a na talíři vypadá také hezky pro oko ;-). Dá se kombinovat s čímkoliv- s masem, zeleninou, tofu, tuňákem,... prostě jako běžná příloha ;-) (já jej využívám jako náhradu rýže a dělám z něj jídla na způsob rizota :-) ). Naprosto výborné je zapečené. Je to super změna, výrobky od značky ARAX mám strašně ráda, třeba také vločky (například pohankové- recenze zde: http://fitnessalifestyle.blogspot.cz/2013/04/pohankove-vlocky-foodish-arax-recenze.html)

Můj tip:
Já kernotto vyzkoušela s lososem, jarní cibulkou a bylinkami a bylo to naprosto báječné!




Více informací o značce ARAX a dalších výrobcích zde:
http://www.foodish.eu/obchodni-znacky/a-r-a-x

2 komentáře:

  1. Dobrý den, Martino, vypadá to skvěle a rád se nechám inspirovat! Jak jste si ty kroupy připravila? Al dente, křupavé nebo spíše více rozvařené a měkčí?

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.