neděle 19. května 2013

Ovesno-semínkové sušenky s alaburkami- RECEPT





Suroviny: (všechny jsem dávala od oka a podle chuti :-) )
Ovesné vločky
Sójové mléko
Dýňová semínka
Lněná semínka
Slunečnicová semínka
Banán
Kokos
Javorový sirup
Skořice
Alaburky

Ovoce, oříšky či semínka a jogurt na ozdobu

Postup:
Ingredience jsem používala od oka- aby vzniklo "těsto" ani ne moc řídké ani né moc husté.
Nejprve jsem si zalila horkým sójovým mlékem ovesné vločky a nechala je vsáknout tekutinu (lze nechat třeba přes noc), poté jsem přidala rozmačkaný banán a ostatní ingredience a pořádně promíchala. Na vymazaný plech jsem kladla ze směsi bochánky a pekla v troubě předehřáté na 
180 °C asi 40 minut (do doby než budou sušenky suché a lehce opečené).



Na talíři zdobíme jogurtem a ovocem dle chuti a lze ozdobit ještě dalšími oříšky nebo semínky.




Dobrou chuť


4 komentáře:

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.