neděle 12. května 2013

Kaše NOMINA vícezrnná- RECENZE


Instantní kaše NOMINA je mimořádná svým vyváženým složením použitých surovin. Tyto zaručují její příznivý glikemický index. Vzhledem k použití celozrnných obilovin má vysoký obsah vlákniny, která příznivě působí na trávicí systém. Díky nové receptuře, která obsahuje i kukuřičné klíčky jež jsou známým zdrojem koenzymu Q 10 a nenasycených mastných kyselin, především kyseliny linolové a kyseliny linolenové, je cereální kaše NOMINA ještě bohatší o látky příznivě působící na lidský organizmus, a také má zvýšený obsah vitamínu E.

Použité suroviny: 15% pšenice, 15% oves, 15% žito, 15% ječné kroupy, 15% jáhly, 15% kukuřičná krupice, 10% kukuřičné klíčky
Základní příprava: Do teplého mléka nebo vody přidáváme za stálého míchání cereální kaši NOMINA, až docílíme požadovanou hustotu. Cereální kaši je vhodné kombinovat s ovocem, ořechy, mléčnými výrobky, kakaem apod. Kaši NOMINA je vhodné použít také jako zahušťovadlo do omáček a těst a dále jako pojivo do masových, zeleninových a ovocných směsí.
Skladování: Při relativní vlhkosti do 75% a teplotě do 30°C, vždy uzavřené v původním obalu.
Trvanlivost: Při dodržení skladovacích podmínek je trvanlivost výrobku 12 měsíců od data výroby.
Balení: 300 g



Kaše Nomina zakoupíte ve většině prodejen se zdravou výživou a v některých Tesco prodejnách



Více informací zde:
http://www.nominal.cz/cs/

Mé hodnocení:
Vždycky jsem se vyhýbala kupování instantních kaší, ale řekla jsem si, že kaši Nomina musím zkusit. Zaujalo mě, že je bez přidaných cukrů a dalších látek čili naprosto přírodní. Uvařila jsem si ji nejprve s javorovým sirupem a borůvkami a podruhé s jahůdkami, sušeným nashi, javorovým sirupem a černým sezamem. Zatím jsem ji zkoušela jen v mléce a můžu Vám říci, že mě zaujala natolik, že určitě bude vždy v mé spíži. Je bezvadné, že je hotová za 3 minutky a nemusím nic vařit na plotně v kastrolu, stačí ji pouze přelít horkým mlékem či vodou, což je obrovská výhoda, když člověk ráno pospíchá. Navíc, když načnete sáček, tak se z něj line úplně nádherná vůně cereálií, tu já miluji :-). Tato kaše opravdu chutná hodně cereálně, po obilovinách :-), moc mi chutná a těším se, až ji vyzkouším zase na jiný způsob, třeba hodně dobře s ní v kombinaci jde skořice ;-). Tato kaše je rozhodně zajímavá změna oproti klasickým kaším z vloček.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.