sobota 13. dubna 2013

Moje kaše ovesná s jablky a skořicí- SEMIX- RECENZE +tip na snídani/svačinku



Lahodná ovesná kaše s jablky a jemně dochucená skořicí. Obsahuje 70 % ovesných vloček! 


 
Oves je ceněn především kvůli své vysoké nutriční hodnotě. Je rovněž zdrojem dlouho a rovnoměrně se uvolňující energie. Oves je dále bohatý na rozpustnou a nerozpustnou vlákninu (zejména betaglukany), které snižují hladinu LDL (zlého) cholesterolu.

Složení: ovesné vločky, cukr, sušené jablka (4%), sušené mléko, sůl obohacená jódem, skořice, aroma (jablko), regulátor kyselosti (kyselina jablečná E296). Výrobek obsahuje alergen lepek, mléko a SO2.
Hmotnost: (4 x 65 g)


Nutriční hodnoty ve 100 g výrobku:
Energie1415 kJ /
339 kcal
Bílkoviny11,2 g
Sacharidy59,5 g
- z toho cukry17,6 g
Tuky5,9 g
Nasycené mastné kyseliny1,1 g
Sodík0,34g
Sůl0,85g
Vláknina7,0 g

Cena: 30 Kč

zdroj:
http://www.zdravyzivot.com/obchod/moje-kase/ovesna-kase-s-jablky-a-skorici.html


Mé hodnocení:
Jak je psáno již v úvodu kaše je opravdu lahodná. Rozhodně není přeslazená, je chuťově velice vyvážená. Velice v ní vyniká výborná chuť ovesných vloček. Kaše neobsahuje žádná zbytečně přidaná barviva, ani další nepotřebné látky. Její předností je určitě na prvním místě vysoký obsah ovesných vloček- 70 %! Měla jsem ji k svačince a mohu říci, že tedy opravdu parádně zasytí! Dlouho po ní jsem vůbec neměla hlad. Má skvělou energetickou hodnotu! Mezi kupovanými kašemi je kaše od firmy Semix určitě můj favorit :-)!


Můj tip: 
Vysypte obsah sáčku s kaší do mističky a zalijte horkým mlékem. Promíchejte a nechcte cca 3-5 minut odstát. Poté ozdobte kousky pomeranče a jahod- je to luxusní kombinace. A zdravá svačinka či snídaně je na stole :-)





více informací o firmě SEMIX zde:
http://www.zdravyzivot.com/

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.