neděle 10. března 2013

Balíme domů versus dnešní nákup+ nějaká fota jídel

Tak a balíííme :-/ zítra zase frčím do školy, vůbec se mi z domova nechce, vstávat musím kolem páté.

Teďka jedu domů až za 3 týdny na Velikonoce! :-(

Dnešek ani nevím jak mi utekl, byly jsme na tom nákupu (tam jsme strávili docela dost času :-D, než jsme sehnali vše co jsme potřebovali ;-) ) a potom jsem to tu tak nějak zase propovídala s rodiči, babičkou a tak :-), jinak jsem samozřejmě pomáhala v kuchyni s úklidem ;-) a tak :-)

Nákup byl veliký, spoustu věcí (jídla) si odvezu zítra na kolej ;-), takže zase něco ušetřím, že si to nebudu muset kupovat což je fajn :-).

 

 

No a jakpak vypadala tak asi 1/3 našeho nákupu (nákupu pro mě :-D ): 
zbytek jsme bohužel nějak nestačila vyfotit:






 Nechtěla bych být svými rodiči, chudáčci- mě je horší živit než šatit.
Jinak co se týče toho sportovního oblečení z Lidlu, tak to samozřejmě bylo už vyprodáno a co bylo nejlepší když jsem tam přišla, tak tam byly i prázdné krabičky od těch sportovních věcí, což znamená, že si to prostě někdo jentak "odnesl", což mě mrzelo, protože jsem si to opravdu přála.

Také jsme koupili lososa, tak jsem si ho hnedka udělala :-)
 Byl krásně růžový a vysoký :-)

Nějaká ta jídla:
Ano vím Ovofit zrovna není ta nejsprávnější volba, ale občas si ho ráda dám ;-)




 No nic děvčata, tak zase brzy se ozvu :-), ale už z koleje, kde tento týden mám být sama, spolubydlící jede na hory, takže to bude fajn mít celý pokoj jen pro sebe, to je ohromná výhoda, můžu si pustit písničky nahlas a ne jen do sluchátek, můžu si rozsvítit kdy chci, jít spát kdy chci a tak :-). 

Zítra přijedu na kolej, rychle popadnu věci a zase budu muset letět na autobus a do školy, budu to mít jentak tak ;-) mám až do 19 hodin, protože večer mám tu Zumbu co jsem si na tento semestr zapsala, tak snad to tam nějak zítra přežiji ;-).

TAK SE MĚJTE ZATÍM FAJNOVĚĚĚĚĚĚ! :-)





2 komentáře:

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.