pátek 22. února 2013

Těstoviny tagliatelle mix 400 g BIO COUNTRY LIFE

Tyto těstoviny jsem koupila ve slevě (už je to delší čas), ale zkusila jsem je teprve tuto neděli k obědu s kuřecím masem a zeleninou ;-)

Těstoviny tagliatelle mix 400 g BIO COUNTRY LIFE

V celém zrnu pšenice se nacházejí všechny potřebné živiny – včetně vlákniny. Sacharidy tvoří až 62 % zrna. Většinou se vyskytují ve formě škrobu a jen asi 1 až 2 % tvoří jednoduché cukry.

Složení: Celozrnná pšeničná mouka*, špenátový pudr*, pudr z červené řepy*, *produkt kontrolovaného ekologického zemědělství
Návod k přípravě: Těstoviny vařte v osolené vodě (100g/1litr) 3–5 minut. Přidáte-li trochu oleje, zůstanou těstoviny kypré. Uvařené těstoviny sceďte a prolijte studenou vodou.
Skladování: Skladujte v suchu při teplotě do 25°C a relativní vlhkosti vzduchu max. 70%.
Alergeny: Lepek. Vyrobeno v závodě, který zpracovává pšenici.
Legislativní zařazení: Těstoviny – bezvaječné, sušené

zdroj:
http://www.countrylife.cz/testoviny-tagliatelle-mix-400-g-bio-country-life

Jsou smotaná do hnízdeček :-D, já jsem si k obědu vybrala červená. Obrovská výhoda je jejich doba vaření, byly opravdu hned. A chuť? Hrozně mě překvapila, byly naprosto dokonalé :-), moc mi zachutnaly a už se těším, až budu zase s nimi vařit :-), určitě odteď patří mezi jedny z mých nejoblíbenějších těstovin :-)
Jedinou věc, kterou bych mohla výrobci vytknout je, že na obale nejsou uvedeny kalorické hodnoty a nejsou dohledatelné ani na internetové stránce :-/- toť dle mého mínění asi jen jediná chybička ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.