středa 27. února 2013

Summer granola z Tesca- RECENZE

Summer granola z Tesca


Šla jsem tak v Tescu a narazila na slevu u tohoto müsli (a jako správný müsližrout jsem samozřejmě neodolala)

Energetické hodnoty jsou zde:


složení máte tady:


 Mé hodnocení:

Müsli krásně křupalo a vonělo, byly v něm hromady lyofilizovaného krásně křupavého ovoce (kvalita jako u Mixitu ne- li ještě větší ;-) ) ve velkých kusech(a za 33 Kč) prostě super müsli, bylo takové sladší a mělo opravdu super ovocnou chuť!


Za sebe můžu jednoznačně doporučit (asi na tom, že je dobré něco bude, já ho měla jen na 2x) a to je ho pytel 500 g. Také jsem si ho i smíchala s několika jinými druhy dohromady v mističce a to byla teprve extra dobrota :-D.


Co se týče složení, tak si myslím, že je naprosto suprový ;-) samé zdravé věci, ale ty výčitky, že jsem to takhle zládovala tu stejně jsou :-( :-D.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.