neděle 24. února 2013

Lyofilizovaný ananas- Spar Vital- Recenze

Lyofilizovaný ananas-Spar VITAL

Hmotnost: 24,5 g
Běžná cena kolem 50 Kč.
Informace o složení a energetické hodnotě:
Mé zhodnocení:
Koupila jsem si 1 na zkoušku, byl zlevněný z 50 Kč na 25 Kč. Říkala jsem si balíček si dám tak na 2x, ale byl tak výborný, že hned zmizel a 2. den jsem jela pro další balíčky. Je křupavý, opravdu ananasový, líbí se mi to, že v něm nejsou žádné konzervanty, ani přidávané cukry navíc ;-). Výborný je jak do jogurtu, tak také jen tak chroupat samotný. Balení je praktické do kabelky, hmotnost ideální např. s již zmiňovaným jogurtem na svačinku super ;-) (výborné je ho vysypat do jogurtu, promíchat a nechat chvíli uležet, ananas nasaje jogurt a změkne, ihned máte z bílého jogurtu ananasový lahodný jogurt ;-) ). Pokud budete o koupi uvažovat, tak za sebe jednoznačně doporučuji, je fakt moc dobrý!

K prodeji ve Sparu jsou takto dále i lyofylizované maliny a jahody :-)

2 komentáře:

  1. To zní skvěle:-) Ovšem ta běžná cena je brutální..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano také mě zarazila ta cena, je opravdu vysoká (ale v té slevě to potěšilo ;-) )
      V téhle cené se dá koupit i pytlíček od Mixitu

      Vymazat

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.