pátek 15. února 2013

KUK :-) fotky ke konci zkouškového období

KUK :-)
Zde Vám posílám mixáž různých fotek jídel konzumovaných během zkouškového- během svých přejídacích náletů na ledničku- doufám, že to skončí- protože se těch chutí strašně těžko zbavuje- znám ten boj.
Tak a nyní už slibované fotečky :-)
Nelekněte se toho množství, je jich fakt hodně- je to jen jídlo za pár dnů- nemůžu se tedy logicky divit, že kila letí nahoru, nejsou tu k tomu focené obědy ani večeře a některé svačiny jsem také nefotila, těch pytlů lupínků, kelímků jogurtů snědených najednou, takové množství vypitého mléka, sněděných sušenek, balení bébéček a pytlíků oříšků co jsem snědla, ani nemluvím, takže je to fakt šílené, musím zabojovat.... (ani jsem nestíhala fotit, jak to do mě lítalo )- nejhorší byly ty noci, jak mi potom bylo těžko :-/ to už nikdy nechci zažít
Jen ty 3 balení Mixitu za poslední týden, to je šílenost- vždyť to je 600 Kč... jsem blázen :-D
Když to zkouškové je fakt nervově náročné a štve mě, že si ho musím kompenzovat sladkým jídlem (samozřejmě je tu zde na těch fotkách spousta zdravých surovin o tom žádná, ale nezdravé je to neustálé přidávání si do mističky a lítání ze spíže ke stolu a tak furt dokola až do té doby dokud něco ve spíži bylo, potom se šlo zase nakupovat :-D, beru to zatím s nadhledem, jen teďka musím zamakat na odstranění tohoto velikého problému, kterým je závislost na sladkém a vytažený žaludek. Nějaké nápady? :-)
Tak a teď už opravdu ty fotky (jsou bez popisků, protože kdybych to měla všechno popisovat, tak bych u toho strávila asi hrozně moc času a také už přesně nevím co všechno jsem tam naházela, prostě to co mi přišlo pod ruku :-/, kdyby Vás nějaké jídlo konkrétně zajímalo z čeho se skládá, nebo tak, tak ráda napíši :-), ale myslím si, že ty suroviny jsou celkem dobře všechny vidět :-) )


















































































































6 komentářů:

  1. Podle mého by ukazování tolik dobrot večer, mělo být zakázané :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no večer je to právě nejhorší to znám :-D a hlavně hodně nebezpečné :-D
      fotky jídel prostě nutí jít něco uzobnout :-D

      Vymazat
  2. Že je foteček tolik mi tedy vůbec nevadilo. Bezvadně jsem se jimi nakrmila. :D
    A Mysli sušenky mám moc ráda, v poslední době jím hlavně ty oříškové. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty oříškové mám nejraději ;-)! Přijdou mi ze všech nejlepší, nebo jsou výborné i kokosové- krásně voní ;-)

      Vymazat
  3. Já jsem asi divná, ale když si prohlídnu fotky jídla, poznamenám pár receptů nebo tak, vždycky mě chuť k jídlu přejde :D (což je docela užitečný, když člověk studuje v Británii, kde balení nějakého musli je tak od 2.50 liber vejš a o cenách ovoce radši ani nemluvě :D )Takže děkuju!
    halushka.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fákt? ty jo tak to Ti docela závidím, také bych to potřebovala ;-) já vždycky dostanu bohužel hlad :-D

      Vymazat

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.