čtvrtek 24. ledna 2013

Amarantové perličky s vlákninou- recenze

Amarantové perličky s vlákninou

 

Tento výrobek jsem si před časem koupila ve zdravé výživě, říkám za zkoušku nic nedám, lákalo mě to, že je to 200 g a je toho celý velký pytel takže, když si třeba dáte do mističky 50 g tak to už je slušná porcee :-D 

O amaranthu jsem Vám psala již zde: http://fitnessalifestyle.blogspot.cz/2013/01/jahly-pohanka-amaranth.html

Cena: 37 Kč/200g

Jaký je můj názor na tento výrobek?


Mě už na poprvé velice zachutnal, má takovou zajímavou a specifickou chuť amarantu, zkoušela jsem ho v různých variantách s mlékem, kefírem,  jogurtem, ale určitě se mi nejvíce osvědčila varianta s jogurtem, musím říct, že s mlékem ani kefírem tento výrobek moc dobrý nebyl, mělo to takovou hořkou chuť, je zajímavé, že s jogurtem to bylo takové lehké, delikátní :-) přidala jsem ovoce a bylo :-).
 Také jsem to zkoušela udělat jako kaši přidala jogurt to bylo také moc dobré, přihodila jsem trochu skořice, oříšky, kustovnici a semínka k tomu čerstvé ovoce a super snídaně či svačinka byla na stole. 

Teď jsem si hodně oblíbila míchat cereálie s mákem a sušenými švestkami, jako jsem četla ve food inspiration fitnessgirl a toto bylo v této kombinaci také moc dobré :-).  Udělané způsobem, že jsem to uvařila mi to chutnalo asi nejvíce, udělala jsem si to vždycky večer a ráno jsem to jen vytáhla z lednice jako studenou kaši a smíchala s jogurtem, já si všechny cereálie apod. prostě musím míchat s jogurtem nebo jakýmkoli mléčným výrobkem, jinak si asi nepochutnám:-D.
Tak tedy pokud chcete zkusit něco nového, zajímavého, tak určitě jest toto vyzkoušejte, za zkoušku nic nedáte, je pravda, že každému tento výrobek chutnat nemusí, má takovou specifickou zvláštní  chuť, ale za mě hodnocení dobré :-). 
Klidně bych si jej ještě zakoupila a také určitě zakoupím, ale nyní se snažím šetřit na Mixit :-D (i když jsem si teď stejně koupila zase ovesné a jáhlové vločky, ale natož že je mám od pondělka, tak už jich tam moc nemám :-D jsem takový vločkožrout, prostě cereálie můžu od rána do večera)




  Ještě jednou takové malé shrnutí co amaranth obsahuje:

Amarantová zrna obsahují řadu vitamínů. V zrnech jsou vitamíny koncentrovány hlavně v klíčku, nutričně je zde významný ve srovnání s ostatními cereáliemi vyšší obsah vitamínů B2 a niacinu, méně je vitamínu B1 a vitamínu C (3 až 4 mg/100 g). Betakaroten zde nenacházíme. Nutričně významný je i obsah vitamínů E (alfa-tokoferol) a tokotrienol. Zvláštní nutriční význam má přítomnost antioxidačních vitamínů v semenech (vitamín E).


Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.