pátek 14. prosince 2012

Můj poslední nákup ve zdravé výživě vypadat takto:

Můj poslední nákup vypadat takto:




1. Sušenky od pana Havlíčka

ty jsem si koupila poprvé jsem moc zvědavá jaké budou :-) 

2. Kustovnice čínská

tak tento elixír života jistě všichni znáte (pokud ne zde mám článeček: http://fitnessalifestyle.blogspot.cz/2012/12/znate-vsichni-goji-pokud-ne-tak-to.html#comment-form), je výborná jak do jogurtu či cereálií, tak také uzobávat samotná :-)

3. Jáhlové vločky

koupila jsem si je podruhé, hrozně mě poprvé potěšila jejich zvláštní (ale velice dobrá) chuť :-), ty mohu opravdu jen a jen doporučit

4. Tyčinka Slad star

proč si trochu nezamlsat že? Je opravdu moc dobrá :-) je to čokoládka s kustovnicí čínskou :-)

5. Ječné vločky

další novinka v mém sortimentu, také jsem je ještě nezkoušela, tak jsem moc zvědavá jaké budou

6. Mé oblíbené tofu/sójové paštičky

ty zbožňuji :-)

7. Uzené tofu

z nabídek chutí tofu sýrů jsem si velice oblíbila toto uzené, je dobré jen tak na pečivo, či se s ním dá také skvěle zapékat :-)

8. A poslední novinka kterou jsem si koupila je nářez s mořskou řasou

na to jsem také velice zvědavá, na pohled to vypadá docela zajímavě, tak jsem si říkala, že to určitě vyzkouším :-) až to zkusím určitě sem napíši nějakou recenzi :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.