pátek 14. prosince 2012

Co mám nyní v plánu koupit až budu mít cestu do zdravé výživy:

Co mám nyní v plánu koupit až budu mít cestu do zdravé výživy:

1. Tempeh

(Ještě jsem ho nikdy neměla a chtěla bych ho zkusit, máte s ním někdo zkušenosti? Jaký by jste mi doporučili?)


2. Kaše Nomina

(tyto kaše jsem také ještě neměla, ale nevím jakou si zakoupit, je tolik možností, doufejme, že jsou dobré)


3. Až bude návoz Chia semínek :-) tak ty chci určitě také zkusit :-)


4.Chtěla bych vyzkoušet kozí jogurt :-)


5. Semínka (lněné, dýňové či slunečnicové) a  nebo také mák :-)


6. Nějaké novinky v oblasti müsli tyčinek :-) pokud nějaké objevím


7. Měla bych zájem zkusit sušený rakytník a také mám v plánu koupit si sušené moruše (měla jsem je pouze jednou a byly moc dobré :-) )


Máte ještě nějaké nápady na super mňamky, které by jste mi chtěli doporučit? Určitě napište do komentářů :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.