pondělí 24. prosince 2012

Biolinie- Pro-bio müsli křupavé medové


Recenze na müsli Biolinie- PRO-BIO


Popis výrobku

Směs zapékaných obilovin k přímé spotřebě. Nastartujte úspěšný den s lahodným křupavým müsli s jemnou medovou příchutí. Z  müsli vykouzlíte přidáním bílého jogurtu, či mléka chutnou a výživnou snídani, která Vám přinese energii po celé dopoledne.  Oves a ovesné vločky působí blahodárně na naše zažívání, mají vysokou nutriční hodnotu a dodají našemu tělu spoustu postupně se uvolňující energie. Výrobky z ovsa jsou ideální jako snídaně nebo jako posila před dlouhou zátěží.

SLOŽENÍ:

 ovesné vločky*, třtinový cukr*, palmový tuk*, med* (6 %), maltodextrin*, rýžový sirup*, sezamové semínko*, sladový sirup*, jedlá mořská sůl, *z ekologického zemědělství.  Výrobek obsahuje lepek a sezam. Může obsahovat stopy vajec, sóji, mléka, ořechů,  oxidu siřičitého a lupiny.


Můj názor:

Sice v müsli nejsou žádné oříšky, které by se tam vzhledem k medové chuti hodily, ale i tak můžu říci, že je velice chutné. Jak výrobce na obalu slibuje, je opravdu hooodně křupavé, což mě překvapilo, ještě jsem nikdy takhle křupavé müsli asi nejedla a to jsem jich opravdu ochutnala hodně. Takže za mě určitě palec nahoru :-). Když vezmeme v potaz i složení, tak není tak špatné, obsahuje třtinový cukr a na prvním místě ovesné vločky, což je veliké plus, to některé cereálie na prvním místě mají třeba glukózofruktózový sirup, což je samozřejmě špatně. Jak je zde ve složení napsané sezamové semínko, tak to mohu říci, že jsem tam tedy vůbec nepostřehla, možná je tam zapečené v těch hrudkách, kdo ví, ale i tak je dobré, ale není v něm nějaký extra rozdíl oproti třeba Emcu a dalším levnějším müsli, snad jen v tom složení  a té křupavosti :-)!
Tato firma vyrábí i několik dalších druhů např. špaldové (které  mě také zaujalo), čokoládové a natural, dále vyrábí i ovesné kaše tohoto typu  v příchutích: s jahodami, oříšky, jablky a skořicí. Zaujalo mě také, že je to produkt ekologického zemědělství, tedy všechny suroviny jsou BIO, tak jsem si říkala, že bych mohla jednou zkusit na ochutnání BIO müsli a nelituji těch peněz :-), alespoň je to zdravější, než průmyslově vyráběné müsli, které je převážně slazené bílým cukrem. Načla jsem ho včera a půl balíčku je fuč, to o ledasčem svědčí :-D.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.