pondělí 12. listopadu 2012

Efko- Genuss Plus- RECENZE

Také už jste viděli v obchodě vitaminové pyré? Že ne? Tak když uvidíte foto, tak se Vám určitě vybaví, je několik příchutí a stojí kolem 25 Kč! Už si vzpomínáte?
 více pod fotem :-)

Já jsem zkusila toto: Jablko- malina
Musím říct, že konzistence mě velice překvapila, vypadalo to něco jako zmrzlina Mrož, když už je trošku rozteklá :-D :-) je to takový jakýsi typ jakoby přesnídávky pro děti ;-)
Ale chuťově je to dobré, ale musím tedy říct, že hooodně hooodně sladké!
Určitým pozitivem jsou obsažené vitaminy C,E, B6- ale ty získáme i když si to ovoce dáme čerstvé  ;-) ale je super to že je bez konzervačních látek a bez tuku ;-) a má málo kalorií :-) to jsou značná pozitiva! :-)
výrobcem je firmy Efko

 Takže za mě pokud chcete ochutnat něco co jste ještě neměli, tak s chutí do toho ;-) ale když si místo toho dáte čerstvé ovoce, tak podle mě o nic až tak nepřijdete! Ale každý jsme jiný, co neuchvátí mě, může uchvátit Vás :-), ale nedá se říct, že by to nebylo dobré, to vůbec ne, jen na můj vkus dost sladké ;-)
Také už jste ho zkusili? jaký je Váš názor na tento výrobek?
více na:http://cz.efko.cc/nase-vyrobky/genuss-plus/

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.