pátek 23. listopadu 2012

Salátová směs s mandlemi

Hola hola :-)
Ahojda,
už jsem se poměrně dlouho neozvala a teď píši :-)
Mezi těmi dny jsem nakoupila spooooustu zajímavých věcí :-) včera jsem ve zdravé výživě narazila na Špaldové vločky, tak jsem zvědavá až je načnu jaké budou (mají mít lehce oříškovou chuť) tak uvidíme, na ty jsem moc zvědavá :-) 
Jinak jsem si koupila toto:

už jsem to ochutnávala a je to chuťově opravdu velice zajímavé, je to směska různých druhů semínek (slunečnicová, dýňová, sezam, len), tak oříšků (mandlí a pinií) :-) je to dobré jak do jogurtu, tak na salát :-) vřele doporučuji, už mi toho za ten jeden den hoooodně ubylo :-D
Jak vidíte kalorická hodnota je opravdu vysoká,  je to proto, protože se to skládá jen ze semínek a oříšků :-)
v příštím článku se můžete těšit na informace o těchto semínkách a oříšcích a jejich příznivý vliv na organismus :-)
Cena: 19,90 kč :-) bylo to v prima slevě :-)
Hmotnost: 100 g

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.