úterý 9. října 2012

Tyčinka ořechy a med- Emco- RECENZE

Včera jsem ochutnala tuto novou müsli sušenku od Emca. Měl už jste jí někdo také? A jakpak Vám chutnala?
Mám z ní takové rozporuplné dojmy. Chuť byla dobrá, hodně moc ořechů (hlavně arašídů) ve složení je psáno, že obsahuje vlašské ořechy, ale ten jsem tam zrakem neobjevila, je možné, že jsou tam v nějakých malých kouskách, a proto jsem je asi přehlédla ;-). Jinak mi dost vadilo to jak je sušenka strašně moc lepkavá, bylo to dáno velkým množstvím medu, hrozně se ten med při jezení táhl :-/.
Takže co se týče chuti, tak tam bych nic nevytkla :-), ale příště asi méně medu, nebo zvolit nějakou jinou příchuť této tyčinky.Ale pokud vám lepkavá varianta tyčinky nevadí, tak jděte do toho! Chuť je opravdu dobrá a je opravdu složená převážně jen z ořechů :-).

Složení varianty: ořech- med
pražené arašídy 45%, glukózový sirup, pražené mandle 13,5%, vlašské ořechy 7%, fruktóza, extrudované cereálie (kukuřice, rýže, pšenice, cukr), palmový tuk, med 2%, emulgátor: sójový lecitin, sůl, aroma

Nutriční hodnoty na 100 g:
Energetická hodnota2315 kJ

556 kcal

Bílkoviny12.2 g


Sacharidy41.2 g


z toho cukry17.2 g


Tuky36.6 g


z toho nasycené m. kys.10 g


Vláknina6.6 g


Sůl0.05 g

Jedna věc se mi však ve složení vůbec nelíbí a to je to že hned na 2. místě je glukózový sirup, což je taková doplňková pochutina, která zlepšuje chuť, avšak ale také zvyšuje glykemický index potraviny, takže na to pozor ;-)!Co se týče energetické hodnoty, tak se jedná o dost energeticky náročnou variantu mysli tyčinky, je to dáno velkým podílem ořechů, takže pro toho kdo se hlídá bych ji nedoporučovala zařazovat často. Lépe ji nahradit jinými druhy mysli tyčinek :-)

Vyrábí se také v dalších chuťových variantách:

Jistě budou moc dobré :-) Můžete vyzkoušet a třeba mi nějakou dobrou doporučit :-)
Cena za balení po 3 kusech se pohybuje kolem 39,90,-
Hmotnost jedné tyčinky: 35 g

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.