pátek 5. října 2012

Bonavita sušenky ACTIVE- Recenze

SUŠENKY ACTIVE OD BONAVITY

Tak včera jsem byla nakupovat v Tescu a viděla jsem, tam zlevněné tyto sušenky, říkala jsem si mám je koupit nemám, řekla jsem si že je zkusím, protože přeci jen to že byly zlevněné z 18,90 Kč na 7,90 je super.

Toto jsou příchuť jablko- skořice a oříškové. Ještě se vyrábí čokoládové a se slunečnicí, ale ty mě nějak moc nelákaly ;-)

Hmotnost: 100 g

NO a jakpak mi chutnaly?


NO musím tedy říct, že když jsem otevřela pytlíček, tak tam na mě kouklo velké množství sušenek, odhaduji tak 25-30 :-) jejich velikost zde:


 Musím se přiznat, že jejich chuť mě velice překvapila, opravdu byly výborné, oříškové mi připomínaly bébéčka :-)

Byly křupavé a ihned se po nich zaprášilo :-D. Jablečné se skořicí byly také dobré, ale ne nijak extra chuťově zajímavé pro mě. Pokud bych se měla rozhodovat, zda- li si je ještě někdy koupím, tak bych řekla, že ty oříškové určitě ano :-), ty mohu za sebe doporučit. Jen by mohlo být maličko menší balení, protože ono to nutí stále mlsat dál a dál, když si ho člověk načne a potom zjistí, že pytlíček je prázdný :-DJediná věc co mě trochu zklamala je něco jako u bebéček, že u těch jablko- skořice (také u slunečnicových) je ve složení na prvním místě pšeničná mouka :-/, ale to aby na prvním místě místě ve složení u cereálních sušenek byly ovesné vločky se najde na českých trzích opravdu docela málo.

P.S. já si je házela do jogurtu a ta kombinace byla moc dobrá :-)


Zde jsou energetické hodnoty a složení:

Oříškové:

Ovesné vločky, pšeničná mouka, ztužený rostlinný tuk, cukr, lísko-oříšková drť 4%, pšeničné otruby, strouhaný kokos, sušené mléko, glukózový sirup, kakao, emulgátor sójový lecithin, kypřící látky (E503, E500), oříškové aroma, sůl, etylvanilin, přírodní antioxidant origanox.


Nutriční hodnoty (100 g)

Využitelná energie:

1979,0 kJ/471,0 kcal

Bílkoviny:

9,7 g

Sacharidy:

69,9 g

Tuky:

16,9 g

Jablko- skořice

Pšeničná mouka, ovesné vločky, cukr, rostlinný tuk, jablka 3 %, sušené mléko, kokos, maltózový sirup, pšeničné otruby, kypřící látky (E 503, E 500), skořice 0,5 %, emulgátor sójový lecitin, aroma, kyselina citronová, sůl, přírodní antioxidant origanox, etylvanilin

Nutriční hodnoty (100 g)

Využitelná energie:

1940,0 kJ/462,0 kcal

Bílkoviny:

9,12 g

Sacharidy:

65,2 g

Tuky:

18,3 g

 

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Byly opravdu dobré :-) také bych si je znovu dala :-D ale za tu cenu jsou už vyprodané :-/

      Vymazat

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.