pátek 19. října 2012

Nákup II.

V pondělí jsem zase neodolala a musela jsem udělat nákupík, ach jo od té doby co jsem se přestěhovala do města chodím jen nakupovat, no hrůza, penízky se jen sypou na všechny strany :-D
no a copak jsem si dobrého zase koupila? :-D


Tento salát losos skandinávský už jsem jednou měla a rhozně mi chutnal natož jak já ryby nemusím,takže teďka když byl ve slevě, tak to byla má jednoznačná volba :-)
Byla jsem ve Sparu a viděla tam ve slevě směs
brusinky, mandle, kustovnice čínská, physalis a konopné semínko za 26 Kč, takže mé rozhodnutí o tom to zkusit na sebe nenechalo dlouho čekat :-) :-) a co říct je to mňamka
No další položkou je kuřecí maso v aspiku z Lidlu, musím říct, že nebylo špatné jen bylo takové trochu moc kyselé na můj vkus, příště už bych si raději asi vybrala jinou příchuť či výrobek, ale prostě jsem to musela zkusit ;-)
No a poslední věc na mém seznamu jsou ŠPALDOVÉ pukance od BIOHARMONIE, ty mi moc chutnají je to něco jako burisony, akorát ne sladké, jsou takové tužší a trochu jako polystyren :-D ale jsou dobré, ještě chci zkusit pohankové a porovnat rozdíl :-) také se vyrábí ochucené medem či javorovým sirupem ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.