pondělí 1. října 2012

Jordans 4 druhy ořechů- RECENZE

Mám tu další RECENZI na Müsli od firmy Jordans Country Crisp
Jedná se o müsli od anglické firmy.
Měla jsem možnost zatím ochutnat s pekanovými ořechy a javorovým sirupem, s hořkou čokoládou a se 4 druhy ořechů.
Více o příchutích zde:
http://www.tonybennett.cz/cz/products/show/4-musli__10-jordans/
nebo přímo na stránkách výrobce:
http://www.jordanscereals.co.uk/
firma se také zabývá výrobou různých musli kaší, ovesných vloček, sypaných musli, granoly apod.
spoustu příchutí jaké jsou na jejich oficiálních stránkách se v České republice nedají zakoupit, ale snad se tu také brzy na trhu objeví ;-)
Já ho koupila v Intersparu, ale prodávají ho také v Albertu a Tescu co vím.
V akci jsem ho koupila za 80 Kč, jinak ho všude prodávají tak nějak v různých cenových relacích, viděla jsem od 93- 130 Kč, záleží na prodejci.

Já mám teďka doma se 4 druhy ořechů a na něj bych Vám teď ráda sdělila svůj názor
Zde jsou obrázky 1) Jak vypadá nenačaté balení 2) Krabice

Obsah: 500 g
Jedná se o zapékané musli.
Hodnocení: Musím tedy říct, že firma Jordans u mě vede co se týče obsahu ořechů a křupavosti, je to opravdu vynikající musli, moc dlouho se u mě doma neohřálo.
Výborné je v jakékoli variantě co jsem ho měla ať už s čokoládou či s ořechy.
Opravdu je to chuťová lahůdka mohu ho jen a jen doporučit, jak náročným odběratelům, tak lidem méně náročným, kteří si chtějí zakřupat a moc pochutnat.
Velkým plusem tohoto musli je to, že je slazeno třtinovým cukrem ;-) . Už když otevřete obal, tak na Vás dýchne krásná vůně oříšků, která podle mého jen tak nikoho chladným nenechá :-D

Co se týče nutriční hodnoty, jedná se o müsli s vyšší nutriční hodnotou, dle mého názoru je to dáno tím, že obsahuje velký podíl ořechů, které mají vyšší energetickou hodnotu.

Výrobce u tohoto balení uvání tyto nutriční hodnoty:

TYPICAL VALUES Per 100g Per 50g* GDA Adults**
Energy (kJ) 2060 1128
Energy (kcal) 492 269 2000
Protein 8.7g 7.3g 45g
Carbohydrate 59.8g 31.6g 230g
of which Sugars 21.9g 14.6g 90g
Fat 22.9g 12.0g 70g
of which Saturates 5.4g 3.5g 20g
Mono-unsaturates 12.0g 5.8g
Polyunsaturates 5.0g 2.2g
Fibre 6.2g 2.8g 24g
Sodium Trace 0.04g 2.4g
Equivalent as Salt Trace 0.12g 6.0g
*per 50g serving with 100ml semi-skimmed milk
**GDA = Guideline Daily Amounts

Složení: válcované ovesné lupínky Conservation Grade, surový třtinový cukr, oříšky (16,5%) - lískové oříšky, para ořechy, pekan ořechy, mandle; rostlinný olej, válcované ječmenné lupínky Conservation Grade, rýžová mouka, sušený kokos, ovesná mouka, mořská sůl, přírodní lískovo-oříškové aroma.


 PŘEJI DOBROU CHUŤ, ať už si vyberete jakoukoliv příchuť

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.