sobota 6. října 2012

Sójové mléko ALNATURA

Byla jsem nakupovat v DM- ku a viděla jsem tam sójové mléko, už dlouho jsem si říkala, že bych ho ráda zkusila, protože ho hodně lidí kupuje. Tak jsem si ho koupila, původní cena byla 29,90,- ale měla jsem 10 % slevu, takže mě to vyšlo na 27 Kč, to není až zase takový rozdíl, ale pro ten pocit :-D
Výrobce: Alnatura



Jakpak mi šmakovalo?
První lok mě docela šokoval, připadalo mi to jako když piju sádru, nebo tak něco :-D. Nalila jsem si plnou skleničku a tu jsem upíjela a začlo mi postupně moc chutnat, poté jsem z něj úplně cítila, nějakou tu obilninu (trošku jako vločky) a moc mi zachutnalo. Určitě si ho ještě někdy koupím. I mojí mamče chutnalo a to je co říct, ta na klasické kravské mléko nedá dopustit :-D, dokonce si ho dala i do kafe :-D.
Já jsem si koupila přírodní, ale je také čokoládový a vanilkový :-), také určitě někdy zkusím


Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.